2010 m. kovo 9 d., antradienis

Roberto - paslapčių kampelis...

Aš nežinau, ar "gyvenimas" yra šūdas, ar "gyvenimas" yra graži spindinti gėlė, aš nežinau ar jisai yra iliuzija, o gal jis pats tikriausias ir realiausias iš visų. Aš nežinau koks "gyvenimas" yra tau, aš tik žinau koks jis yra man.

Mes gyvename šį gyvenimą tik tam, kad tobulėti ir vygdyti savo misiją, čia ir dabar. Ir tu tą misiją visad žinojai, nes tu ją turi ir turėjai, bet jeigu tu eini kitu keliu, na tai tada tau pranešama, pirma geruoju, kad galbut šis kelias ne tavo, bet jeigu tu ir toliau užsispyres žengi tuo taku, tai nenustebk, kad prasideda prasti reikalai tau su gyvenimeliu.
Gal ką įžeisiu, gal kas prieštaraus man, man visą tai nesvarbu, nes iš tiesų, didžiausią iliuzija kurią mes patys sau uždėjome ant akių, kaip skraistę ant narvelio su papūgėlėmis ar kitais paukščiukais, kad jie eitų miegoti ir netrugdytų mums savo čiulbesių ilsėtis, tai jog mes valdome savo gyvenima, arba galime jį valdyti. Gaila, bet taip nėra, viskas yra jau nuspresta už mus ir net nupaišyti mums keliai, kuriais mes galime žygiuoti, kelio pasirinkimas yra taip pat tik iliuzija, nes mes nieko nesirenkame, viskas būna jau pasirinkta senai. "Rinkis" išmintingai... :)
Stebint mūsų pačių gyvenima iš šios, žmogaus kūno būsenos, perpektyvos, mes gyvename žemeje tik vieną gyvenimą, o po to mirtis - tamsa ir poilsis turbūt, ir aplinkui egzistuoja tik chemija, fizika, matematika ir kiti mokslai ir kad Dievo nėra. Ir stebint iš šio taško, tu matai, kad tu esi teisus ir tu toks esi, nes tokia yra tavo tiesa, nes tiek tu suvoki, galbūt kai kas net tiek nesuvokia, o kai kas suvokia ir daug daugiau ir mato jisai ne tik horizontą, bet ir kas dedasi už jo.
Ir man norisi tik apeliuoti vienam žmogui ir taip pat kitiems, jų labai daug yra, kurie neva nori išeiti iš čia ir dingti, nes mano kad viskas apsiriboja tik vienu ciklu - šiuo gyvenimu. Tai prašau, drąsiau, imkit ir bėgite nuo saves, bet tai yra kvaila, taip kvaila, nei blogai, nei gerai, o tik kvaila, nuo saves nepabegsi, nes ciklas kartosis tiek "n" kartų, kiek reikės, kad tu taptum suvokimas. Čia puikiai tinka pavyzdys kaipo mokykla, jei tu gerai mokaisi, tu eini kitąmet į aukštesnę klasę ir po 12 klasių baigi mokyklą, arba dar tu gali likti antriems metams, arba išviso net būti išmestas iš jos. Įsidemėk viena - visad yra priežastis ir pasekmė, pirma būna priežastis, o tik po to pasekmė, gal po metų, o gal po valandos, bet ji visad užsuka pas tave pasisvečiuoti. Tad nemiegok, laikas atsibusti, jau pats laikas atsibusti ir atsimerkti, taip, aš tai sakau tau, būtent Tau! LABAS RYTAS!!!
Ir kol tu vėl neatrasi dievo savyje, nebus tau dievo ir pasaulyje. Visi atsakymai kurių tu ieškai išorėje yra seniausiai tavyje.

Peace to ya all. May the force be with you... ;)

1 komentaras: