2010 m. kovo 9 d., antradienis

LSD mintys

Gyvenimas yra VIENAS DIDELIS Š.
O kas sako kitaip, tai meluoja, sau, o svarbiausiai mums visems
Buvo galimybe ramiai, nejučia, iš jo pasitraukti
Ir tad VISI butu tik dar labiau laimingi
Bet neee, buvo nuspręsta, kad dar per mažai prisikentėjau
Ir reik man grįžt. Ir reik man užkraut TIEK išbandymų, kad sveikas žmogus neatlaikytu
Išdavystės, pažeminimai, smerkimai, pasityčiojimai ir dar daugybe gyvenimo "saldumynų"
Ir kai buvo pamatyta, kad vistiek nepasiduodu, be jokios vilties judu į priekį
Tai juos reik tik "pasaldint" ir tas gailestis, kad aš likau, TIK didėja
Norėčiau VĖL ilgam užmigt ir NEPABUST
Nes kam? Juk visiem ir sau, atnešu tik skausmą ir problemas
Nors gal aš paliktas tam, kad butu KURIAM (kitiems būtu kam padejuot, turiu jau LABAI tokį variantą) paverkti ir padejuoti apie savižudybes...
Taip privedant TIK dar arčiau prie šio taško mane patį
Tad nenustebkit, aš nueisiu TEN kur man jau seniai buvo laikas :*

O kas sako kitaip, KLYSTA

1 komentaras:

  1. Visiškai nepritariu tau. Visų pirma, manau,kad žmogus pats kuria sau gyvenimą, galbūt kai kuriems yra pavesta išgyventi daugiau, kad jie atrastų teisingą kelią. Jei esi nepatenkintas viskuo, tam yra priežastis, ieškok jos savyje,ieškok vietos, jei nerandi - aš sakau tau per mažai stengiesi, arba eini ne tuo keliu. Ir dar, neieškok panacėjos nuo visų ligų, kiti tau nepadės, o aš nemanau, kad tau užteks užuojautos iš jų. Nenorėjau išsiplėsti, nelaukiu atsakymo, bet pagalvok tiesiog apie tai.

    AtsakytiPanaikinti