2010 m. gegužės 1 d., šeštadienis

Roberto - paslapčių kampelis...

Jaunoji cigarečių pirkėja

Pro mano akis
Praskriejo mirtis
Jaunos mergaitės veidu.

Ir sako ji man
Dėde, parduok man nuodų,
Kad gyvenimo prasmę
Pajausti galėčiau.

Ji sako toliau,
Aš noriu gyventi
Ir visada laimę jausti,
Bet be nuodų
Nebus man sparnų.

Po to dar ilgai
Man vaidenosi jinai,
Kai nauja vis mirtis
Ateidavo pro parduotuvės duris...

Robertas Stanevičius

3 komentarai:

  1. Wau
    Fantastiška kūryba Robertai
    Šaunu, taip ir toliau ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai kaip čia suprasti...
    Tai reiškęs ir pardavei...
    Pekla tu :O
    Ir toliau tą tesei...
    Galvoje tik pinigai... pelnas...
    O tos jaunos givybės...
    Tai nea...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Jap, pardaviau ir po to grauziausi labai labai...

    AtsakytiPanaikinti