2011 m. spalio 29 d., šeštadienis


Įsimylėjau aš tave
Pamiršti negaliu
Toliau einu
Vis pas tave žengiu

Kodėl gi tu, taip sužavėjai mane
Taip pakerėjai mane
Ir sužeidei man širdį
Ir... sužeidei man širdį.

Mylimoji palauk, tu palauk, neskubėk
Aš turiu tau pridėti dalelę širdies,
Ir mes būsim kartu visur visada
Net jei skirs mus tiršta rūko marška.

Aš žengiu per pusnis ir matau vien tave
Man viduj, man širdy plevėsuoja aušra,
Aš užburtas esu tavo meilės akių
Kur einu atrandu, jog tik man esi tu.

Žvaigždės žėrės, žvaigždės dainuos
Ir nukritusios jos, savo norus mum atiduos,
Rytas išauš, židinys vis dar smilks
Nors ugnis nebedegs, mūsų meilė išliks.

Aš vanduo tavo delnuose
Ar akmuo tavo širdyje...

Fantastyc (Mr LSD) +

2 komentarai:

  1. Pripazink, idomus eilerastis gavosi. sudeliojus to autoriaus ivairius eilerascio stulpelius. Kartais tas poeatas pateikia isties neblogu minciu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai pilnai pritariu :)
    Tai aš ir nepasisavinau svetimos šlovės
    Parašiau mūsų abiejų simbolius
    Nes tai jo mintys
    Mano žvilgsniu :D
    Ir tegu tik kuria, kuria
    Tegu tik naudoja savo šaunių minčių kupiną galvą.

    AtsakytiPanaikinti