2009 m. gruodžio 22 d., antradienis

LSD mintys

"Kur jūsų tiesa?
Kur jūsų išmintis ir supratimas?
Nejau ketinate pasiteisinti:
"Esu tik vienas iš minios ir reaguoju kaip visi. Į piktdžiugą atsakau piktdžiuga, į neapykantą - neapykanta, į pyktį - pykčiu."
Ne, jūs liausitės pykę"

Joseph Murphy

6 komentarai:

  1. sutinku, kad reikia pradėti ne nuo palankių aplinkybių, tinkamų žmonių, bet nuo savęs paties. :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Su Merfiu, neįmanoma nesutikt :D
    Galima tik pridėti savo nuomonę
    Bet prieštaraut... NE :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. čia tu taip manai, neskaičiau knygos jo, bet kitos ištraukos atrodo nlb vertos dėmesio.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tai čia aš parenku, nieko vertas, aš juk dar mokaus :P

    AtsakytiPanaikinti
  5. tai geriau rinkis tas ištraukas, kurias supranti.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tai žinok šias aš gal ir suprantu.
    Tik kiekvienas žmogus viską supranta savaip
    Man gal šios mitys kažką kito pasako, nei tau.
    Plius, kai aš skaitau pilną tekstą... Taip, gal jos tada atrodo kitaip, kai yra ištrauktos ir parašytos, tik jos, bet gal čia aš neperašinėsiu visos knygos :)
    Aš juk taip pat suprantu tavo mintis, tavo bloge, kitaip nei tu. Ir manau, kad taip daro kiekvienas žmogus.
    Tad jai kada prieisi prie Merfio, tad gal tekste, tu šią pastraipą, suprasi dar kitaip.
    Ir gal tada prisiminsi mano bloga ir pakomentuosi dar kitaip ;)
    Beto čia bus dar daug ir kitų knygų pastraipų, kitų rašytojų. Dabar viskas sukasi apie Merfį, nes jis šiuo metu mano rankose. Aš neimu senų knygužų, kurias jau perskaičiau. Nes ištraukom, reikia skaityt pilną tekstą.
    Bus ir kitų minčių, kurios tau gal patiks, o gal dar labiau supykdys :D
    Palaukim, čia juk dar tik pradžia ;)

    Gerbiu ir vertinu tavo kritiką :*

    AtsakytiPanaikinti